Dit seizoen hebben we een aantal kleurstellingen asics tiger in de Asics Gel Lyte 5 gezien, die hun rondes bij dealers aflegden, variërend van OG-kleurstellingen tot Ronnie Fieg-edities. Vandaag bekijken we een van de nieuwste paren, die naar verwachting in januari op accounts zal verschijnen. Gemarkeerd met zijn vurige rode toon, maakt het ontwerp gebruik van een witte en grijze basis terwijl paars ook als contrasterende tonen dient. Als u geïnteresseerd bent in het beveiligen van uw paar, neemt het in Zwitserland gevestigde Titolo nu pre-orders. De lijst met Asics Gel Lyte 3's van dit seizoen bevat dit paar dat nu bij geselecteerde detailhandelaars landt. Gemaakt van suède en gecontrasteerd met leeraanrakingen, nemen de schoppen een overwegend bordeauxrode colorway, met blauwe werkgebieden langs de achterkant. Ondertussen is wit te zien langs de zijkant van de branding en de tussenzool, terwijl een bijpassende blauwe buitenzool de look compleet maakt. Onderdeel van het Asics Winter Blues-pakket, de schoen is nu beschikbaar locaties zoals Packer. Naarmate de Asics Gel Lyte III populairder wordt binnen de sneakercultuur, worden asics gel lyte iii er steeds meer kleuren geproduceerd.
Asics nieuwste editie van de Asics GT-2 is gestileerd in een combinatie van getrommeld en geperforeerd leer. Donkerblauw domineert het bovenste deel van de schoen, terwijl lichtblauw, grijs en rood als contrasterende elementen dienen. Terwijl geperforeerd leer de overlays domineert, wordt geperforeerd leer gezien op de teen en zijpanelen, waardoor de voeten van de asics gel drager kunnen ademen. De schoen is al uitverkocht via Kith in New York, maar controleer je lokale Asics-dealer op beschikbaarheid en als al het andere faalt, is eBay een andere optie.
ASICS brengt ons dit vakantieseizoen 3 nieuwe schoenen met twee Gel Lyte III en één GT II. Met de recente populariteit van de Gel Lyte III heeft ASICS, dankzij Ronnie Fieg, twee nieuwe colorways geproduceerd. Een kleur is voorzien van een donkergrijs, marine en wit, terwijl de andere een combinatie is van wit, kastanjebruin en blauw. Beide hebben hun kenmerkende gespleten tong en gel-demping. Langs de zijkant bedekt kunstleer de gewaagde ASICS-strepen. Net als bij de GT II is de schoen bedekt met vrijwel asics gel lyte 3 dames alle marine-leer. Grijze en rode accenten zijn overal in de mix te vinden, terwijl een witte tussenzool, geperforeerde neusendoos en een blauwe buitenzool die perfect bij de inlegzool past, de look compleet maken. Met alle drie modellen die gisteren op Kith zijn gevallen, zijn ze allemaal snel uitverkocht. Had je het geluk om een paar te haken?
De soevereine koning van de sneaker-samenwerking is terug met letterlijk een nieuwe vuurversie. In de afgelopen maand zijn de Ronnie Fieg x Asics Gel Lyte 5-vulkanen bekeken en zelfs versierd met covers. De kicks functie die gepatenteerde Ronnie Fieg subtiele dopeness en hebben ook een dope thema te starten. Asics is een van de meest populaire merken voor samenwerkingsschoenen die er zijn. Deze Asics Gel Lyte 5 heeft een bordeauxrood en fel rood kleurenpalet met roze tot accent. Hier is Ronnie Fieg uitgebreid woord over de kicks.
Opnieuw introduceren van de ASICS Gel Lyte V. Ik voel me vereerd dat ik ben geselecteerd om deel uit te maken van het terugbrengen van deze vroege hardloper uit de jaren 90 naar de markt. Dit archiveringsmodel van ASICS is een unieke technische hardloper en ik was enthousiast om het tweede jaar in bedrijf voor Kith te bemachtigen. Om Kith's huidige staat van groeien te helpen weerspiegelen, niet alleen als een winkel, maar nu als een volledig merk, voelde ik me klaar om een schoen te maken die geïnspireerd was door het feit dat Kith uit zijn "actieve asics gt 2000 fase" en hopelijk naar zijn toekomst groeide. bij het Asics Christmas Pack was het misschien kort maar hopelijk was het genoeg om je enthousiast te maken over de Asics Gel Lyte III Santa, Asics GT-II Elf en Asics Gel Saga Rudolph. Als hier niet een beter beeld is van alle drie de silhouetten die in deze kerstthema-release zijn ondergebracht en niet alleen zien ze er fantastisch uit, ze overstijgen ook het seizoen een beetje door geen rechtstreekse kerstreferenties te hebben. Dit trio van Asics speelt geweldig tegen elkaar en is van plan om in november in de detailhandel te landen.