Du ser det adidas gazelle dame med spark som PDX eller Lumberjack colorway; partnerskabet er villig til at udnytte ikke kun Lillards liv, men også excentriciteterne på det sted, som både atlet og brand bor i. I en verden, hvor sociale medier og øjeblikkelig adgang gør, hvor en atlet kalder hjem mindre og mindre relevant, kan der stadig gøres magi, når du er lokal. Mange mennesker siger, at Nike havde et dårligt år, men for swoosh, en dårlig året er stadig bedre end de fleste, hvis ikke alle andre mærker. For hvad det er værd, købte jeg stadig flere Nike-sko i år end Jordan (ja, jeg kan skelne mellem de to), adidas, PUMA, New Balance, Under Armour og alle andre mærker kombineret.
Kom igen, et år hvor Nike bragte Air Force 1 tilbage i remasteret form, Neon Air Max 95, Air Tech Challenge III, Presto, Zoom Hawk Flight og introducerede os for Nike Air Max Zero, Flyknit Racer Multicolor 2.0, adidas gazelle gul Kobe 10, Footscape Magista Flyknit og LeBron 12 Low var et dårligt år? Sure, fyr ... I mellemtiden hentede Originals, hvor de slap i 2014 med hits som ZX Flux XENO, de forskellige Superstar-initiativer med Pharrell inklusive den ginormous Supercolor-pakke, en efterfølger til sidste års fantastiske EQT-kollaps med Pusha T og senest, adidas golfsko NMD.
Du kan muligvis argumentere for, at mætningspunktet er nået med disse, men så kommer der noget nyt, der ændrer vores opfattelse, og vi er tilbage til at elske dem igen. Vil nogen af Kanyes adidas-spark fremstille denne liste i 2016? Er det en chance for adidas Yeezy Boost 750 Sort eller adidas Yeezy Boost 350 Oxford Tan? Vi taler stadig om denne sko i slutningen af 2015. Hvis der er en diskussion om videresalgsværdi, er dette et af de første spark, folk bringer op. Hvis Kanye er emnet, vil disse få en omtale muligvis før nogen af adidas handball spezial sort hans adidas frigivelser. Når en tonal rød sko falder, kalder vi dem stadig for røde Octobers.
Bare for en ren hype alene, resonerer disse spark næsten to år senere. Helvede, nogle sneakerheads er overbeviste om, at Nike vil genoplåse disse bare for at trolle en adidas Kanye-udgivelse. Men før du går tilbage til nyhedsafsnittet og kaster op for mængden af nyheder om adidas Yeezy Boost 350 Oxford Tan, her er valg til sneakersene blogs (inklusive Kicks On Fire) ville ikke holde kæft om i 2015. Vi leder altid efter den næste Roshe. Hvad det betyder er Nike Sportswear (eller adidas Originals og Jordan Brand, fordi det var henholdsvis ZX Flux og Jordan Future i 2014), der appellerer lige til det afslappede og hardcore sneaker-publikum.
Hvad er bedre end to af de bedste rappere / underholdere i musikindustrien, der laver musik? Jeg siger hvad, to af de bedste rappere / underholdere, der laver sneakers! Kanye West vandt prisen for fodtøjsnyheder Shoe Of The Year i 2015 takket være hans adidas Yeezy Boosts, og det er svært at vælge en mere fortjener. Jeg er overhovedet ikke tilhænger af Kanyes sneakers, men jeg forstår kraften, han har med sine sko, og den opmærksomhed, de befaler. Hver gang en 350 eller 750 ankom adidas herresko eller var klar til at ankomme til detailhandlere var det alt hvad du læste om, uanset hvilken sneakerblog du vendte dig til.
Fra såkaldte stigninger i produktionsnumre til lodtrækninger, der beskyttede kunder til apps, der bestemte en persons værdighed til at kopiere et par efter geografi, var der masser af måder at score Yeezys, men ofte var vi ofte korte. Så i stedet for din typiske placering af sneakers i form af en Top 10-liste, her er en fuldstændig uvidenskabelig undersøgelse af, hvor forbløffende vi var med hvert fald og efterfølgende / L med adidas Yeezys i år, som # KoFBestOf2016 fortsætter.