Het lijkt erop dat cayler & sons caps we tegenwoordig allemaal heel veel hoedjes dragen en veel ballen jongleren. Meer en meer hoor ik mensen praten over overweldigd zijn - of niet genoeg georganiseerd zijn om alles wat op hun bord staat aan te pakken. Ik denk dat we af en toe allemaal worstelen met project- en tijdbeheer. Wat er met veel vrouwen gebeurt, is dat wanneer we te veel te doen hebben, we uiteindelijk niets doen. Wij, onvermoeid, raken verlamd door onze takenlijst. Gelukkig zijn er stappen die u kunt nemen om de zaken weer op orde te krijgen en effectiever te worden. 1. Begin door een lijst te maken van alle actiepunten. Hoewel het eng lijkt, heb je zodra je ze hebt vermeld een aanval. Als ze alleen ruimte in je hoofd innemen, kunnen ze meer seembigger zijn dan ze zijn. Breng ze dus op de aarde en op papier. 2. Geef prioriteit aan de lijst.
Dit is een belangrijk onderdeel van het ondernemen van actie. Er zijn echt items die belangrijker of dringender zijn dan andere. Zet de lijst dus op volgorde van belangrijkheid orurgency. Als onderdeel van dit ontdekkingsproces, identificeer je alle items die je candelegate. Vraag jezelf af wat het beste gebruik van je tijd is en als iets op je lijst buiten dat bereik valt, delegeer het dan. 3. Neem de lijst met items die u niet kunt delegeren en deel ze uit in stappen crooks castles caps van bijtgrootte. Whento-do-artikelen zijn groot, ze lijken overweldigend. Onthoud echter het gezegde dat je alleen een olifant kunt eten die je bijt, en vermeld de actiestap die nodig is om het taakitem te volbrengen. 4. Plan actie-items. Wanneer krijg je ze af? Hiervoor moet je misschien een stap terug doen en van een afstand naar je agenda kijken. Door activiteiten op een constructieve manier in te plannen, kunt u minder tijd aan hen besteden en ze daadwerkelijk krijgen.
Onthoud dat dc shoes caps het gevoel dat je overweldigd bent een veel voorkomend verschijnsel is voor eigenaren van kleine bedrijven. Dit gevoel hoeft jouw wereld niet te regeren - jij regeert over je wereld. Dus, neem de leiding, maak uw lijst, plan uw actie-items en ga in zee met iemand die u helpt om op koers te blijven. Als je item na item naar beneden haalt, zul je merken dat je jezelf nog meer van je bedrijf geniet. Milana Leshinsky startte haar eerste bedrijf aan huis in 1994 en maakte hoedemagneetmutsen voor 20 cent per stuk. Na twee maanden realiseerde ze zich dat het geen thuismoedermama was ... meer als een huismoeder die slaapt en minder dan $ 5 per uur verdiende. Wat een teleurstelling. En dit besef is niet ongebruikelijk voor vrouwen die thuis een bedrijf beginnen. Een van de redenen waarom deze gruwelijke ervaring voorbij gaat, is dat vrouwen niet beseffen hoeveel ongelooflijke kansen er zijn om een deadline caps thuisbedrijf te hebben via het internet.Six jaar na dit eerste zelfonderzoek werkervaring, na een tweede kind te hebben gekregen, probeerde Milana weer moeder thuis te worden. Deze keer is de kruidenhandel alle verwachtingen, voorspellingen en de hoop die ze ooit heeft gehad om een moeder thuis te worden ontgroeid.
Neem er een pauze van en verfris jezelf voordat je aan je volgende taak begint. Ik heb altijd ontdekt dat ik uit het raam naar de wonderen van de natuur ga kijken terwijl ik wacht tot de ketel kookt, want mijn warme chocolademelk kan een verhelderend en verjongend effect hebben op mijn dag. 6.En last but not least, vraag om hulp. Hoeveel we ook denken dat we tegen de wereld aankunnen, we zijn niet allemaal 'supermenselijk' en om hulp te vragen met iets is een onderdeel van het 'normale mens' zijn. Bij het runnen van uw bedrijf, het genereren van inkomsten en het vergroten van uw klantenkring zijn uw belangrijkste 'behoeften', dus waarom niet hulp krijgen bij de niet-kerntaken (correspondentie, het onderhouden van uw website, het ontwerpen van uw nieuwsbrief, enz.) Om te blijven up.
Je kunt de meest favoriete van je plukken, in een van de ED Hardy-winkels. Ed Hardy-hoeden kunnen in elk van de seizoenen worden gedragen. Ze zijn allemaal in de mode. Als u echt waardevolle dingen wilt toevoegen aan de collectie van uw accessoires, wat zoekt u dan hier en daar? Je moet echte, kleurrijke en interessante hoeden van Ed Hardy pakken. Ze zijn eigenlijk helemaal niet goedkoop, maar als je ze gaat kopen en ze gaat aantrekken, dan begrijp je de waarde ervan. Ze zullen hun prijswaarde zeker verantwoorden. Als je Ed Hardy-hoeden draagt, zullen je vrienden zeker je gevoel voor stijl prijzen. De "Memory" Collector Iedereen verzamelt iets goed? Het kunnen honkbalkaarten, hoeden of andere soorten sportmemorabilia zijn.
Zelfs als je jezelf niet als een verzamelaar van iets beschouwt, weet je het misschien zelfs niet. Wat dacht je van de verzameling gereedschappen in de kelder die je niet echt gebruikt, maar je moet ze hebben! Zelfs misschien zijn al die films die om je heen liggen niet langer in de gaten, klinkt het als een verzameling voor mij. Meer algemene items die mensen gewoonlijk verzamelen, zijn dingen huf caps zoals munten, militaire voorwerpen, geweren en sportartikelen. Over het algemeen zal het iets zijn dat ooit een persoon interesseerde, impact had op hun leven of ze gewoon gewoon leuk vond. Ik ben een verzamelaar van een shotglaasje. Wat de interesse wekte, gaat mij te boven, ik denk dat het misschien op de universiteit is begonnen. Ik heb nu een verzameling van meer dan 300 borrelglazen en ja, ik heb minstens 1 shot van een soort brouwsel van elk van hen. Als ik ze nu bekijk, zijn het herinneringen aan plaatsen waar ik ben geweest en dingen die ik heb gedaan.